marți, 24 septembrie 2019

Scoala de vara - proiect sustinut de Primaria Capitalei prin CTMB



Unii dintre voi poate ati auzit, poate ati vazut vreun afis sau poate nu ati vazut nimic, de aceea m-am hotarat sa va povestesc despre acest proiect sustinut de Primaria capitalei, prin Centrul pentru tineret al municipiului Bucuresti (CTMB) .

"Scoala de vara" a ajuns in 2019, la cea de-a 3-a editie, de data aceasta cu locuri mult mai limitate decat in anii trecuti, drept dovada numarul masiv de inscrieri inca din primele ore ale startului de inregistrare online.

Ca in fiecare an, CTMB a oferit o saptamana pe litoralul romanesc tinerilor (pana in 35 de ani) si studentilor bucuresteni, plus activitati de invatare ( doar se numeste "Scoala de vara" ), numarandu-se cursuri de public speaking, time managment si cursuri de dans.

 Apropo voi stiti sa dansati pe muzica armaneasca ( machedoneasca) ?
Intra aici Treambura pamporea  si o sa vezi ce am invatat sa dansez vara ce tocmai a trecut :)

In afara de faptul ca am invatat foarte multe lucruri interesante, am legat prietenii, ne-am distrat si cu siguranta vom repeta experienta si anul viitor !

Multumiri Primariei Bucurestiului pentru astfel de proiecte extraordinare pentru tineri si studenti!

PS : Revin cu informatii despre alte proiecte in curs de desfasurare 
 (sursa : experienta personala si CTMB )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu