joi, 26 septembrie 2019

Gandul zilei 


Era miezul zilei, eram in drum spre casa, intr-un tramvai, aproape nou, sau asa mi s-a parut, eram obosita de la raceala capatata recent, si cred ca albastrul tramvaiului m-a facut sa cred ca e nou, poate era prea gol. M-am trezit cand am auzit o cucoana care tipa la o copilita, nu avea mai mult de 12-13 ani. Fata statea pe un scaun si respectiva langa, in picioare, si urla : " de ce stai asa? nu te-a invatat ma-ta sa stai frumos pe scaun? Stai frumos!! " .
Copila nu i-a raspuns urat, dar nici politicos, doar " Nu vreau!" si cauta ajutor cu privirea in apropiere.
Va spun sincer ca fata nu statea urat pe scaun, nu era o pozitie necorespunzatoare, dar pana sa ma dezmeticesc si sa ma indrept catre cucoana, tramvaiul era deja in statie si ea a coborat  mandra de ceea ce a facut.
Am reusit in schimb sa vorbesc cu fetita si sa ii spun ca pe viitor sa nu bage in seama strainii si daca Doamne fere! simte ca e in pericol, indiferent de cat de mic sau mare pare, sa strige pentru ajutor !

Acesta a fost gandul zilei, m-a marcat un pic pentru ca nu am destul de atenta si nu am apucat sa reactionez asa cum imi doream, uitandu-ma acum la amintirea intamplarii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu