joi, 26 septembrie 2019

despre cardul Revolut 


 Prima oara cand am auzit de acest card, am fost un pic suspicioasa, dar cum imi place sa risc am mers mai departe cu inregistrarea, greseala mea a fost ca nu am comandat cardul atunci, si am facut-o abia acum cateva luni, de aceea a trebuit sa platesc, dar voi puteti sa nu o faceti, adica sa nu platiti cardul, in plus o sa primiti si 50 lei cadou, dupa o prima tranzactie cu cardul ( puteti face transfer din alt cont in contul Revolut, chiar si 10 lei, o mica cumparatura, poate chiar o eugenie :), apoi o sa primiti cei 50 lei ).

Stiti campania Revolut, inviti prietenii sa isi faca cont primesc si ei si tu 50 lei cadou de la Revolut dupa prima tranzactie ?  In plus, pretenii care accepta invitatia, primesc si cardul fizic gratuit.
Campania se termina in 13 zile , adica pe 7 octombrie 2019 !

De aceea va invit sa va inscrieti si sa beneficiati de aceasta oferta , accesati linkul si go for it :  Card Revolut !

O parte din beneficiile care m-au atras pe mine sunt :
  • poti avea doua carduri sau mai multe, eu am optat pentru doua, unul fizic si unul virtual 
  • poti seta limita pentru cheltuieli, daca esti pasionat/a de cumparaturi online
  • poti schimba codul pin in orice moment
  • platile intre conturi Revolut se fac instant
  • poti sa folosesti cardul fizic in orice magazin din tara sau strainatate
  • poti utiliza cardul in alte tari, avand o paritate foarte buna 
Campania lor suna cam asa : " Sign up with my link and get 50 RON after your first purchase with your free Revolut card. "

Let's Revolut !  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu