luni, 23 septembrie 2019

Ares - catelul minune

Ares a ajuns in viata mea  in 2016, avea 3 ani, era slabut, cuminte, ticalos, manipulator . Un ingeras de catel din rasa beagle. Auzisem numai lucruri rele despre beagli, ca sunt razbunatori, mancaciosi si foarte puturosi. ASA ESTE!  😂😂😂  Un razbunator, daca nu ii fac pe plac, gaseste el ce sa mai roada, sau imi scoate hainele din dulap ( cum a facut cand am plecat la mare fara el ), mancacios, dar cu pretentii, nu haleste orice, puturos este prea putin spus, eu nu am mai intalnit catel care sa refuze sa iasa la plimbare pentru ca este frig sau pentru ca ploua.

Il iubesc asa cum este pentru ca stie cand sunt trista, vine si se cuibareste langa mine  sau imi arunca jucariile lui, sau cand ajung acasa dupa o zi extenuanta si singura lui bucurie este ca m-am intors . Daca nu ati trait pana acum iubirea neconditionata , va recomand sa adoptati un beagle.

El este Ares :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu