luni, 23 septembrie 2019

Rhea - sora lui Ares


Manipulare la puterea a doua ?!? Da, nu era de ajuns Ares, asa ca am hotarat sa ii cautam o sora, o partenera de joaca si am gasit-o la Targoviste. Am dat sfoara-n tara ca ii cautam partener de joaca lui Aresica pe facebook si asa am ajuns la un anunt despre o catelusa frumusica, abandonata cine mai stie pe unde, salvata din adapostul public de catre niste oameni cu suflet mare.

Rhea a ajuns in familie in iarna anului 2018 si de atunci suntem o echipa...de puturosi ! Credeati ca se joaca toata ziua, pana obosesc si stau cu limbutele scoase? Asa credeam si eu, dar am dat tot de o puturoasa, comportament identic cu cel al lui Ares, nu iesim daca e frig sau daca ploua, cersit cu ochii umezi pana imi scapa bucatica din gura 😂.

Aventura nu s-a oprit aici, am avut si necazuri cu catelusa, deoarece nu fusese sterilizata bine in adapost, am constat ca a intrat in perioada "fertila" si a innebunit masculul pe langa ea. Toate s-au rezolvat cu bine datorita unui medic veterinat extraordinar, care dupa 3 ore de operatie a salvat catelusa de la o infectie mortala.

Acum e totul bine, am doi beagli in casa, unul mai putoare decat celalalt !

Ea este Rhea :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu