duminică, 13 octombrie 2019

Visul unui bob de cafea



Istoria mea spune ca am fost descoperit prin anul 850, dar este doar o legenda, de fapt, cele mai vechi informatii despre mine sunt din secolul al XV-lea, din Peninsula Arabica. Se pare ca am fost descoperit pentru ca aduc incantare papilelor gustative ale oamenilor, sunt primul lucru la care se gandesc dimineata, sau la intalniri, dar nu numai.



M-am nascut in Brazilia, ca majoritatea fratilor mei, dar eu am ajuns in Romania, intr-un sac special, cica sa imi pastrez aroma, si de aici incepe aventura, iar eu ziceam ca dupa cules, prajit, ambalat se opreste drumul meu, m-am inselat.


Cineva ne-a impartit, pe mine si celelalte boabe, in mai multe pungute, eram cam inghesuiti, dar am avut rabdare. Am ajuns intr-o casa frumoasa, luminoasa, locul meu era bine stabilit, in bucatarie, am inteles asta pe parcurs.
 
In aceasta casa locuiau doi oameni, tineri, se trezeau dimineata, vorbeau si i-am auzit :


 “-Cred ca ne trebuie si noua in casa un espressor automat Philips, mi-a recomandat o prietena, ce spui, incercam si altceva, in afara de cafeaua la ibric? 


-Sigur iubirea mea, atata timp cat putem sa personalizam la o atingere de buton tipul de cafea pe care il dorim! Muah! 💋“

Asa ca uite-ma cum am ajuns sa ma imprietenesc  cu aparatul de cafea, prieten cu o varietate de cafele, doar eu eram special, o sa vedeti de ce.

Ma trezesc aruncat intr-o rasnita ceramica, eu vorbeam mai mult, ceilalti nimic, cred ca numai gura mea se auzea  “Yupiii”. Aparatul acesta imi vorbea :

“- Bob mic, stiai ca eu sunt fabricat in Romania ?

-Nu stiam, multumesc ca mi-ai spus ..yupiii (eram tot in rasnita)

-Bobulet, stiai ca ca am fost achizitionat dintr-un magazin online magNET.ro si ca am sistem de lapte LatteGo?

-Dar tu stiai, mai Philips ca poti suporta atat cafea boabe cat si cafea macinata, ca ai afisaj tactil si carafa speciala pentru LatteGo?

-Nu…

-Eu stiam, i-am auzit pe oameni ( haha 🤣) “

Rasnita s-a oprit dintr-o data, am ajuns intr-o cana alba, frumoasa, apoi o spuma de lapte fina m-a mangaiat, mi-a placut, mai vreau, asa ca am hotarat sa renasc la fiecare cana de cafea, indiferent ca voi participa la diminetile romantice ale celor doi tineri, sau la petrecerile lor tematice, sau chiar la vizitele parintilor lor.

Sunt fericit, mai vorbaret decat cei asemenea mie, poate in urmatoarea punga de cafea voi avea cu cine sa povestesc, deocamdata am facut-o pentru voi !

@magNET.ro @philipsromania

Articol scris pentru SuperBlog 2019

Sursa poze : magNet.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu