vineri, 25 octombrie 2019

Cel mai frumos vis


   
     
                       
Cel mai frumos vis al meu este ca la un moment dat in aceasta viata sa stau intr-o casa la curte. Am crescut alaturi de bunicii mei in primii ani de viata ( oarecum, intre 5 si 9 ani) la tara, intr-o casa la curte, fara etaj. Iarna vedeam nametii de zapada, vara ne racoream la umbra caisului din curte, pe post si de loc de ascunzatoare, cand faceam boacane. Asa ca m-am hotarat sa ma informez si am cautat o firma de proiectare, am gasit https://www.aia-proiect.ro/, am zis sa vad cu ce m-ar putea ajuta.

Apoi am stat la bloc, pana mi-am gasit jumatatea, care a crescut numai la curte. Viata la bloc este mai usoara, cel putin asa cred eu, dar la curte este cu totul diferit, este mai greu, mereu gasesti ceva de facut, sau de reparat, important este mediul si asezarea casei. Cum site-ul celor de la proiectare dispune de o multime de informatii, am ales proiecte casa P+1 , urmand sa discut cu cei de la Aia Proiect viitorul proiect pentru mine si familia mea.

Visul meu de a construi o casa la curte a ramas viu!  Fiind o persoana sociabila, mereu mi-am dorit sa fiu inconjurata de oameni, de distractie. Imi plac gratarele facute cu prietenii, imi place sa imi las cainii sa se joace liberi, imi place aerul la curte.  Atunci cand ai un vis, poate cel mai frumos din toata viata ta, iti doresti ca totul sa iasa ca la carte, de aceea este recomandat sa apelezi la profesionisti.

De ce am ales casa P+1? Pentru ca imi doresc sa am un spatiu unde sa primesc oaspetii, fara sa imi fie afectat spatiul intim, imi doresc sa am spatii de depozitare, o bucatarie spatioasa unde sa ne bucuram de ceea ce facem acolo, retete mai putin cunoscute sau clasice, sa ma pot amuza pe seama sotului care s-a specializat pe bucataria mexicana, yummy. 

In visul meu, exista o curte mare, multa iarba, dar si flori , o parte pavata pe unde sa putem ajunge la intrarea in casa si pentru a putea intra cu masina intr-un spatiu acoperit. Cumva cred ca am gasit un proiect care se muleaza pe visul meu, Dalia se numeste , o casa moderna, si daca nu ma insel, vazusem pe site ca arhitectii ma pot ajuta sa personalizez un pic casa in care voi sta toata viata.

Uite asa arata fata casei :



Asa e ca arata super?  Numa’ gandul ca imi pot petrece serile de vara pe aceasta terasa, auzind vrabiutele cantand, copii jucandu-se, alergand prin curte, casa aleasa fiind potrivita pentru 4-6 persoane, exact asa cum imi doresc eu sa creasca familia mea, ca numar de membri.
Un proiect minunat, trei dormitoare, doua bai, dressing, bucatarie luminoasa si spatioasa. Poate visul meu devine realitate cu ajutorul celor care se ocupa si de proiectare si de autorizatii, doar terenul sa il ai pregatit. Visul este nepretuit, realizarea lui de asemenea!

Acest material este fictiv, nu reprezinta realitatea ( doar o parte este reala) .

Articol scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu