vineri, 25 octombrie 2019

De ce sa cumperi online materiale de constructii?

 



Am crescut la tara, la curte, intr-o casa modesta, dar primitoare si plina de iubire, bunicii mei s-au ocupat sa am o copilarie ca in povesti. Imi aduc aminte, eram micuta, casa batraneasca era inca in picioare cand au hotarat bunicii sa isi faca casa acolo, si sa o darame pe cea veche., cate amintiri am si cu cea veche, casa veche, mama lui tataie, strabunica ma legana pe picioare, cred ca aveam vreo 3 anisori, dar culmea, am niste franturi de amintiri la gura sobei, unde cocea painici de casa si imi incalzea laptele abia muls.

Imi mai aduc aminte ce bataie de cap a fost cu materialele de constructii, cu oamenii, prima echipa a fugit cu materialele, lucrarile au intrat in pauza, pana au strans bani pentru altele, a doua echipa schimba materialele cu altele de o calitate mai slaba.

Habar nu am cum au reusit sa isi procure materialele de constructii, ciment, tigla metalica, table, tevile rectamgulare, plasa sudata, probabil ca au mers la un deposit cu material de constructii.

Daca lucrurile s-ar fi petrecut in timpurile noastre, cu siguranta era mult mai usor, intram pe Vindem Ieftin, magazine online cu materiale de constructii, de la fier beton pana la panouri solare.
O invatam pe bunica sa intre pe google, sa caute materiale de constructii online si sa comande  tot ceea ce aveau nevoie pentru a construi casa copilariei mele, din nou, fara incidente nefericite, sau echipe de muncitori dornici sa isi ia si acasa partea de materiale.

Ce este Vindem-Ieftin , pai va spun imediat : “este un concept unic în România: tratăm fiecare client în funcție de ce vrea să cumpere, scurtăm drumul de la producător / importator / distribuitor la clientul final, marfa ajungând de la aceștia direct la tine sau pe șantierul tău. Astfel, evităm un cost destul de mare cu depozitarea, manipularea și încă un transport care s-ar regăsi în prețul produsului la depozitele clasice. De obicei, firmele care fac investiții în dezvoltarea lor și achiziționează materiale de construcții se duc direct la producător sau la importator având impresia (greșită) că vor obține prețuri foarte bune. În realitate, cumpără mai scump, pentru că nu cumpără în mod regulat și sunt tratate ca un client final. Noi, în calitate de revânzători, contractăm prețuri mai bune, negociate periodic, iar adaosul nostru nu cuprinde cheltuielile unui depozit sau hypermarket (15-20%). Implicit, avem un avantaj pe care îl transmitem și clienților noștri.

Conceptul este unic și diferit și prin faptul că site-ul nostru, spre deosebire de ceilalți furnizori din domeniul online, nu prezintă și prețurile produselor. Asta pentru că prețurile variază în funcție de cantitățile comandate și, cu cât cantitățile sunt mai mari, cu atât putem negocia cu furnizorii. Per total, garantăm o economie de 10-20% la achiziții ce includ produse din mai multe categorii. Marfa se livrează direct de la producător, fiind ambalată corespunzător, ajunge la client în cele mai bune condiții, nefiind stocată prin depozite și manipulată de mai multe ori, ceea ce se reflectă atât în calitatea produselor, cât și în prețul final către client (costurile de manipulare, depozitare și transport fiind, altminteri, incluse în adaosul comercial aferent produsului).

Riscul la achiziție este zero. Ne asumăm responsabilitatea și facem totul pentru ca, în final, clienții noștri să beneficieze de o livrare perfectă și rapidă. Garanția și siguranță livrării mărfii o reprezintă recenziile video de pe site.
Vindem exact ce dorește clientul, nu primește o altă marfă mai slabă calitativ sau produse care sunt pe stoc și trebuie rulate. “



Prezentarea lor spune totul, eu ii cred pe cuvant, asa cum au facut-o si cei peste 17.000 de client, deja multumiti de colaboarea cu magazinul online.

Poate bunicii mei nu au fost asa de norocosi, dar eu sigur atuci cand o sa imi construiesc casa visurilor mele, voi apela la ei, pentru ca pot sa imi ofere materialele de constructii, pavaje si bordure sa imi creez curtea din basmele bunicilor, piatra decorativa, atat pentru interior, cat si pentru exterior, termosisteme pentru o casa calduroasa iarna si racoroasa vara, panouri solare pentru incalzire, usi de interior, de garaj pentru masina care va sta la adapost iarna, materialele pentru fundatie,  plus ca timpul este pretios si ganditi-va doar cat o sa economisiti fara sa alergati prin vreun depozit, cand online gasesti tot ceea ce ai nevoie si la un pret bun. Asadar ai la indemana atat materialele de constructii, cat si materiale pentru amenajarea spatiului interior, dupa placul fiecaruia dintre noi. Magazinul iti ofera si posibilitatea sa iti alegi consultantul cu care doresti sa colaborezi, un avantaj pe care nu o sa il gasesti in depozit.

Daca nu ma credeti, va rog sa urmariti recenziile , si daca nici asta nu va convinge, impartasiti cu mine experienta voastra, si poate cumulam informatiile si ajungem la o concluzie perfecta pentru a construi o casa cat mai usor, rapid, cu drumuri cat mai putine si satisfactie maxima!
Articol scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu