joi, 17 octombrie 2019

Joc, jocuri, joculete




M-am maritat, si ce daca, majoritatea femeilor se casatoresc, dar eu va zic asta cu un scop, si o sa il vedem in randurile de mai jos ( pana mai jos, poate imi vine vreo idee despre ce sa va povestesc) .

Cand l-am luat pe el, sotul, nu a fost sot de la inceput, sa ne intelegem, se juca diverse joculete pe telefon, inca nu stiam cat este de pasionat si de jocurile pe calculatorul lui de acasa.

Dupa ce a evoluat relatia, ne-am mutat impreuna, apoi la scurt timp a inceput nebunia cu jocurile si accesoriile de gaming. Poate totusi, avand in vedere ca eu eram plecata in delegatii destul de mult timp, a fost mai bine ca si-a gasit o activitate inofensiva. Cred ca am schimbat tastatura si mouse-ul in 4 ani, de cel putin zece ori.  De ce? Pai pentru ca, atunci cand esti samurai, si vanezi comori, construiesti echipe, dobandesti animale ireale de lupta, si pierzi, cum sa iti manifesti pierderea in joc? Razbunandu-te pe mouse si tastatura, evident. Bine, recunosc, nu a fost doar vina lui, si eu aveam excese de zel cand se bloca browserul sau cine mai stie ce.

Varianta cu ”mai renunta si tu la jocul tau ninja, ca mi s-a luat” nu a functionat, asa ca m-am hotarat sa imi cumpar laptop, accesorii laptop, un scaun de gaming, pentru un gamer in devenire, eu .

Acum e acum, ce joc sa aleg, astea cu ninja de le joaca el, nu ma pasioneaza, poate ceva de strategie, poate un Mario and brothers, poate sa construiesc ceva. Am ales vreo trei, laptopul duce fara probleme, are memorie, si ca sa fie treaba facuta pana la capat, mi-am luat si boxe smechere, doar asa ca il enervez, inca nu am reusit, e mult prea concentrat la examenele de grad, da, tot la ninja samurai .

Chiar daca,  exista pasiunea aceasta pentru interiorizare prin joc, sau relaxare, cum o numesc unii, viata mea fara tehnologie sau gadgeturi nu era aceeasi.
De ce spun asta? Am incercat acum cativa ani sa ma retrag undeva pentru cateva zile, fara TV, fara telefon ( il aveam cu mine, dar am zis ca nu il folosesc, doar am zis), fara internet, am rezistat o zi si jumatate, nu exista conexiune la internet in varf de munte, apoi am fugit, sau asa era in mintea mea, fugeam ca un road runner din desene animate.

Pro tehnologie, pro gaming, pro accesorii, pro pentru tehnologia la tine acasa !
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu