sâmbătă, 5 octombrie 2019

 O întalnire
 ...cu moda

Începuse toamna,  era octombrie  ce-i drept, dar parcă anotimpul culorilor pastelate  abia işi croia drum prin parcuri şi suflete.  Aşa cum spunea Albert Camus,  Toamna este o a doua primăvară, când fiecare frunză e o floare. “ şi cum primăvara renasc toate plantele şi pământul işi reintră în forţe, aşa şi iubirea dintre doi necunoscuţi se infiripă în toamna noastră.

 Tendinţa toamnei este să schimbe aspectul culorilor pe care le vedem zilnic, în drum spre locul de muncă, sau la o plimbare relaxantă in parc, aşa şi moda işi schimbă tendinţele în funcţie de anotimp sau sezon, sau revin aşa cum revin anotimpurile la timpul potrivit.

Întalnirile aranjate nu mai sunt la modă, cu toate acestea încă se practică. În povestea noastră, el este angajat la o firma de IT, pe când ea lucrează in vânzări. Obiceiurile lor total diferite, au câteva aspecte în comun, ceea ce îi va aduce impreună, poate pentru tot restul vieţii lor.
Întamplarea a facut sa fiu prezentă la o mică discuţie dintre cei doi, fiind băncuţele apropiate şi curiozitatea maximă (am tras cu urechea), vizibil că erau la prima întalnire, ea negăsindu-şi locul, se fâstâcea, el străduindu-se sa iasă bine, nu am putut să nu observ botinele pe care le-a ales pentru această întalnire şi geanta asortată, atât ieşirii cât şi lui, care avea o pereche de blugi şi un palton potrivit orelor de plimbare din seara târzie. Erau amândoi ca scoşi din revista de la marile case de modă. Această tendinţă a modei am mai vazut-o, mi-a plăcut cum au asortat toate obiectele vestimentare, atât el, cât şi ea, pot spune ca este trendul meu favorit. În comparaţie cu tendinţa din moda masculină, de a alege blugi sau pantaloni cu vedere la gleznă, aşa nu!

Pare-mi-se s-a aprins o scânteie între cei doi, m-am retras, adică am hotărât să îmi continui plimbarea, dar nu înainte de a-mi imagina filmul poveştii lor. Îmi place ce am vazut, doi oameni care păreau complet diferiţi, mai mult decât potriviţi atât în stilul vestimentar, cât şi în modul de gândire, trimişi la o întalnire oarbă, au trecut peste obstacolul stânjenitor de început cu un subiect la modă, moda.

Dacă tot am tras cu urechea, am aflat că cei doi îsi comandau haine online, chiar şi cele de pe ei, erau achiziţionate de la acelaşi magazin online, aşadar răspunsul este online pentru acest tip de articole vestimentare. Fără să îmi dau seama, deja căutam site-ul în timp ce ei vorbeau, am descoperit peste 300 de branduri internaţionale de top, incluzând mărci foarte populare şi cunoscute.

Articol scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu