marți, 15 octombrie 2019

Vacanta de Craciun - alaturi de Christian Tour


Ce poate sa fie mai frumos atunci cand se apropie sarbatorile de Craciun ? Poate doar gandul la o vacanta meritata pe deplin dupa un an intreg de munca.  Cum am prieteni pasionati de calatorii, si de plecari prin tari straine, nu mai zic de a vizita obiective turistice, i-am strans pe toti cei pe care ii stiam iubitori, la o seara de joc si i-am intrebat unde as putea sa gasesc o vacanta pe placul meu ( stilul clasic, grai viu, dar in acelasi timp modern, cautand o agentie renumita).  Acestia m-au indrumat catre agentia de turism Christian Tour, drept urmare m-am apucat sa cotrobai pe site vacanta potrivita pentru mine si sotul meu. Am cautat circuite culturale Chiristian Tour, dar si circuite exotice Christian Tour, am discutat cu al meu, dupa cateva zile de gandit, am ales sa incercam varianta Austria-Germania-Cehia, gasita pe pagina de circuite culturale Christian Tour , apoi varianta finala Craciunul la Viena.




Pregatirile pentru vacanta ne-au dat ceva batai de cap, noi avand doi beagalosi, nu am vrut sa ii stresam cu atatea drumuri, plus ca este dificil ( chiar imposibil) sa iei patrupedul intr-un circuit cu autocarul. Norocul nostru ca exista bone pentru catei, am rezervat perioada si am trecut la urmatorul check . Trolere, haine, catei asigurati, bani de buzunar si hai la drum!
Toate bune si frumoase, dar e necesar sa stabilim din timp obiectivele, activitatile si locurile de vizitat, tot pe stilul clasic, cu pix si hartie :)) .

Prima oprire o sa fie in Budapesta, doar pentru o noapte de odihna, asa ca nu e mult timp pentru vizitat, dar de plimbat sigur gasim, apoi Viena, unde vom petrece Craciunul “in pasi de vals”, asa cum ne spune si oferta, dar sa vedem ce ne rezerva mai departe agentia. Viena sigur ne va impresiona prin arhitectura, dar si prin vizitarea celebrei Piete de Craciun, unde sigur vom degusta wurst, vin fiert si turta dulce, ador turta dulce, apoi poate vom savura un cappuccino vienez. 


Pentru ca ne plac excursiile, vom opta pentru cea la Abatia Melk, unde vom vedea o biblioteca impresionanta prin numarul de carti si marime. Calatoria merge mai departe spre Biserica Mariazell, unde vom vedea icoana Maicii Domnului, adusa acolo in anul 1157.



Urmatoarea zi din circuit se va incheia la Concertul de Craciun sustinut de “Wiener Hofburg - Orchester” , in incinta Palatului Hofburg. Dupa concert ne intoarcem in piata sa gustam castanele coapte , inca o data si turta dulce.



Ultima zi o sa fie petrecuta in Budapesta, iar pe drum vom putea vedea din autocar Parlamentul, Basilica Sf. Stefan, Podul cu Lanturi, Bastionul Pescarilor, Biserica Sf. Matyas,  de data asta avem timp sa vizitam cate ceva, sau poate vom opta pentru cina traditionala de la crama Borkatakomba, unde vom manca gulasul adevarat, si ne vom delecta papilele gustative cu padispanul lor renumit  somlуi galuska .

Traseul a fost stabilit, obiectivele propuse, lista facuta, acum sa asteptam ziua plecarii !

Data viitoare sigur vom alege de la agentie o oferta pentru circuite exotice Christian Tour.

Articol scris pentru SuperBlog 2019 
Surse foto : https://ro.wikipedia.org, https://christiantour.ro,www.wien.info

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu