Am iubit dintotdeauna masinile, viteza si o sa le iubesc
mereu, indiferent de varsta. Cred ca undeva in ADN-ul meu este o particica dedicata
vitezei si andrenalinei curselor. Se datoreaza tatalui meu, fost ciclist, campion de mai multe ori decat imi amintesc. Am participat la cursele de ciclism inca de mica ( pe
margine), unde am simtit viteza trecandu-mi prin fata ochilor si pe langa
urechi, ca un vuiet al dorintei de a ajunge la linia de finish pe locul intai.
Mai mare fiind mi-am luat permisul de conducere si
atunci au inceput cu adevarat sesiunile de adrenalina, duse la extrem, poate am
fost inconstienta, dar cand masina pe care o conduci este o extensie a ta,
totul este posibil.
Povestea interesanta a inceput cand am fost invitata sa
particip la circuitul de la Nurburgring,
celebrul circuit din orasul Nürburg,
Renania-Palatinat, Germania. Circuitul a fost construit in anii 1920, in jurul
satului si castelului medieval din Nürburg, din muntii Eifel. Pilotul de
Formula 1 Sir John Young Jackie Stewart
a fost atat de impresionat de circuit încat i-a dat numele pe care
probabil ca nu-l va pierde niciodata: Green Hell (Grüne Hölle).
Cum am ajuns sa fiu invitata la un
astfel de circuit? Era un concurs pe un
site de socializare, lansat de Honda Romania si suna cam asa : „
Vrei sa testezi noua Honda Civic Type R?„ , eu am zis „
BINEINTELES!”, doar nu mai stateam pe ganduri si uite-ma cum am castigat
posibilitatea sa fiu pilot pentru o zi si mai mult decat atat, sa imi aleg
copilotul. Pe cine sa aleg? Pe cine? Pe nimeni altul decat Dani Otil, pasionat
de curse si de masini. Noi ne stiam de la o actiune caritabila off-road, unde
am impartasit intamplari din viata de zi cu zi, la uimitorul foc de tabara,
menit sa sarbatoreasca finalul fericit al actiunii. L-am sunat si a acceptat
imediat sa ne intalnim sa facem planul de bataie pentru cursa ce urma sa vina.
Mai mult decat entuziasmata, am
ajuns in showroom si m-am uitat la modelele Honda, dar tot Type R mi-a
rapit inima, asa ca am intrat in masina, am pornit-o si hai sa mergem la
antrenamente, in Germania.
Masina aceasta a fost creata pentru
a fi sportiva, dar se poate printr-o simpla apasare de buton sa o duci in modul
comfort intr-o drumetie de oras.
Cu dublu ADN sportiv, si un copilot
pe masura, ne-am preluat pozitiile in masina, apropo scaunele sunt proiectate
ca pentru o masina de curse, si mai sunt si rosii, culoare vitala, considerata
datatoare de putere, inrudita cu focul, simbolizeaza iubirea, poate chiar
iubirea pentru viteza, de aici si dorinta crescuta de a castiga, provocarea fiind sa doboram recordul de viteza.
Aer curat, motoare turate, centurile
puse si pornim VRUUUUM !!
Trecerea de cateva secunde la o
viteza de 100 km/ora ne-a facut pe amandoi, mai mult pe mine, sa simtim cum
creste viteza sangelui prin vene in acelasi timp in care masina accelera pe
pista. In fata noastra o alta masina, o depasim fara probleme, si acceleram.
Vremea tinea cu noi, cativa norisori, fara urme de intemperii. Creste viteza,
creste andrenalina, schimb vitezele cu o usurinta de nedescris, parca asta
faceam de o viata, curse si doar curse.
Ceea ce vazusem in brosura celor de la Honda : „Proiectat
pentru performanță,
alura
puternică este impresionantă și funcțională. Fiecare linie sculptată, impreună cu detaliile aerodinamice contribuie
la optimizarea fluxului de aer și mărirea forței deportante, oferind
manevrabilitate
imbunătăţită şi stabilitate la viteze mari. “
s-a dovedit a fi adevarat, fiecare cuvintel.
Am simtit cum
masina devine extensia mea, cum sentimentul ca imi citeste gandurile este din
ce in ce mai real, pe masura ce Dani imi spunea ce am de facut, totul era un
vis, un vis devenit realitate, eu intr-o super-masina intr-un circuit, de
Formula 1, asa simteam cu fiecare por al meu, care tresarea la turatiile
motorului, fara sa ma intrebe daca pot sa traiesc la extrem aceasta experienta
extraordinara.
Dintr-o data
s-a innorat, lumina perfecta pentru condus s-a stins, cineva a acoperit cerul
cu nori de furtuna, si zbang un tunet de toata frumusetea a acoperit zgomotul
motoarelor. A inceput sa ploua, dar motorul nostru de “doi litri, patru
cilindri VTEC TURBO si o putere de 320 CP” se supunea dorintei mele de a depasi
recordul, chiar si cu o vreme mohorata.
Am adaptat
viteza, norocul nostru ca am facut-o la timp, pentru ca in fata noastra am
vazut cum a zburat o masina, lovita de zidul de protectie, cand pilotul a
pierdut controlul, eram la un pas sa dansam si noi pe pista, dar cum copilotul
meu are experienta indeajuns de multa, mi-a dat indicatiile corecte si am stabilizat
honduta imediat.
Am ajuns la
final victoriosi, inca tremurau firele de par de atata adrenalina produsa in
doar cateva minute, doar ca mintea mea le-a perceput ca fiind ore fara final. Intorsi acasa, fiecare la casa lui,
bucuroasa, cu sentimentul ca inca sunt la volan si apas acceleratia, am cautat
pe internet Honda Civic de vanzare, si am observant ca pretul oferit
pentru calitate premium si confort maxim, este corect, asa ca m-am hotarat sa
aleg modelul testat in cursa, mi-am ales cea mai frumoasa masina Honda Civic Type R.
Articol scris pentru SuperBlog 2019
Surse poze : https://hondatrading.ro/modele/noul-civic-type-r/
https://www.tripadvisor.co.uk
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu