joi, 3 ianuarie 2019

Prima zi

... cand am inceput sa imi scriu viata era prin anul 1999 ( 2000 ), un an cu o insemnatate mare pentru mine ...terminam scoala generala ( si s-au intamplat o gramadaaa de chestii, dar nu cred ca intru in amanunte acum ) si mi-am propus sa imi creez propria carte in care sa descriu aventurile prin care o sa trec de-a lungul vietii . Caietul dictando inca il am , poeziile inca le am , mi-am pierdut dorinta aceea arzatoare de a imi petrece timpul in adancul trairilor mele ...pana AZI.

Imi era frica de tot ce pot expune , de ingerul sau demonul din interiorul meu , sau poate de amandoi . Blogul acesta a fost creat pentru mine si pentru cei care vor si pot invata din ceea ce fac eu. 

Cine sunt eu? Sunt o fiinta unica, in acelasi timp doar un fir de nisip dintr-o planeta intreaga. Sunt speciala, asa cum suntem noi toti in felul nostru unic.

Tot ceea ce voi scrie despre trairi cat si despre ceea ce voi testa de-a lungul timpului sa fie de ajutor ! 

Nu vreau sa fie un blog -jurnal, vreau sa fie , atat ! 

PS : efectul fluture exista :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu