miercuri, 23 ianuarie 2019

Cum sa nu ai nevoie sa ajungi la UPU


Ma prezint in cursul zilei de ieri la spitalul de urgenta Bagdasar , dureri in piept, spate , dificultati la respiratie, asta dupa cateva zile de zacut in pat. Media , zvonuri, puterea gandului sau chiar virusul gripal, cumva si-au facut culcus in mintea si in corpul meu si am racit, se pare, totusi , ca e mai mult decat o raceala, e chiar gripa.

Asadar, la urgenta la spital intru eu ca o floare ofilita , doar ma durea tot corpul , nu mai zic ca respiram ca si cum as fi alergat la maraton, cu toate kilogramele mele, destule la numar , prezint situatia si mi se spune : "Mergeti la Babes, municipal (sau cine mai stie ce alt spital ) , aici nu avem teste de gripa", zic " eu nu cred ca am gripa aceea despre care se vorbeste peste tot, doar ma dor plamanii si am venit sa ma consulte un medic, respir greu " , asistenta de la triaj imi raspunde : " nu va putem ajuta ,acolo au sectie de pneumologie,  la revedere " .

Asa ca am plecat , uimita de raspunsul acelei asistente , nu prea stiam cum sa reactionez la o chestie de genul acesta, simtindu-ma destul de rau . Cum trebuia sa reactionez, cand eu eram la urgenta, imi era rau si am fost refuzata ..mi s-au refuzat consultatiile in regim de urgenta ..wow, inca ma minunez.

Plec, gasesc un taxi , nu am mai avut rabdare sa imi fac comanda, am luat si eu ce mi-a iesit in cale , ajung intr-un timp acceptabil la Babes..acolo alta nebunie ..plin ca intr-o zi de reduceri la painea calda. Am petrecut sa zic si pe acolo undeva la 5 ore , aaa si daca nu stiati la Babes daca medicul considera ca nu reprezinti un caz de  urgenta si culmea , nu ai trecut pe la  medicul de familie sa iti iei bilet de trimitere, esti obligat sa platesti consultatia , norocul meu ca am platit doar radiografia .

Plec in cele din urma cu diagnostic de gripa sub observatie si ceva despre plamani, nu m-am lamurit, ca doar nu mi s-a explicat , sunt obligata sa cunosc toate tipurile de diagnostic 😑  , conform legii spitalelor din Bucuresti .

Timp pierdut, bani aruncati pe drumurile catre spitale, sa zic si despre medicamente , nu zic, ca poate ma ajuta de data aceasta ....cum sa nu ajungi la mana sistemului medical din Ro, ai grija de tine , ce conteaza cati ani ai ( nu ma refer la cei minori, acolo parintii intervin) , ai grija sa nu te imbolnavesti , oricat de mica ar fi problema , ai grija de tine omule , fie ca esti femeie sau barbat !

Sanatate ! 😚😚😚😚

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu